|
Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:02, 07 Lut 2007 Temat postu: System Red & Blue |
|
|
Wprawdzie ZSa nie ma i nie wiadomo kiedy wstanie ale mozna sobie troche podyskutowac o tym jak powinny wygladac pewne rzeczy.
Na poczatek proponuje wrzucic podzial r&b
Czy wogle powinien istniec, a jak tak to jak powinien wygladac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sin
Gość
|
Wysłany: Śro 23:20, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nie powinien istniec, powinien byc podzial na miasta (panstwa?), w ktorych bysmy mieli swoj status (porzadny obywatel, turysta, handlowiec, kryminalista, morderca, whatever). Jeden status dla wszystkich.
Sin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Epinier
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:20, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Podział na miasta ma sens przy sporym online, moim zdniem niewypał na ZS właśnie z powodu małej liczby aktywnych graczy. Red/blue się nie sprawdza z tego powodu, że jest sztuczny i redzi z blue chadzają pod ramię. Może po prostu jakoś rozwinąć system gildii? Może mi się wydaje, ale pod koniec wyraźnie było widać jaka gildia dominowała w miastach i w porozumieniu z GM ona by miała wplyw na wygląd miasta - w razie sporów o hegemonie walki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aba
Gość
|
Wysłany: Czw 9:37, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bez zadnych podzialow. Mozna sie zastanawiac przy wiekszym online.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:20, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Aba napisał: | Bez zadnych podzialow. Mozna sie zastanawiac przy wiekszym online. |
Jak dla mnie to bezsensowna argumentacja. Dlaczego bowiem np zabicie kogos raz ma byc scigane a raz nie? Jest na serwie 2 graczy i 1 zabije 2 i jest ok, a jak zaloguje sie nagle setka to juz nie?
Nie wspominajac juz o tym ze okreslenie 'wiekszy' jest malo precyzyjne.
Wiekszym znaczy ile? 100? 200? 500? 1000? 10000? 100000? Milon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:22, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Sin napisał: | Nie powinien istniec, powinien byc podzial na miasta (panstwa?), w ktorych bysmy mieli swoj status (porzadny obywatel, turysta, handlowiec, kryminalista, morderca, whatever). Jeden status dla wszystkich.
Sin. |
Skoro jeden status dla wszystkich mieszkancow miast to co w przypadku gdy 1 mieszkaniec miasta napadnie/okradnie/zabije innego mieszkanca miasta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Esper
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:07, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
System miast faktycznie byl ciekawy, a czeu potrzeba do niego wiekszego on-line? ot chocby by straz faktycznie byla oplacana przez mieszkancow, miasta ktore beda sie wyludniac beda sie stawac niebezpieczne, beda upadac inne rosnac w sile, system miast mozna zreszta nieco urozmaicic w koncu podatki powinni wszyscy placic a przynajmniej burmistrz powinien wiedziec kto ile placi...
glupi pomysl? dwa rodzaje monet jedne uzyskiwane od powtorkow, drugie od npcow, jedne przed opodatkowaniem drugie po, burmistrz moglby ustawiac ze np jak idziemy do sklepu cos kupic za kase ze smoka npc od razu pobierze cala kase z plecaka pomniejszy ja o przykladowe 15% podatku reszte nam odda, ale nie bedzie tego robil drugi raz dzieki temu miasta beda sie dzielic na takie gdzie podatki sa wysoki i niskie, jaka zaleta?
jestes mieszkancem miasta straz reaguje jak wzywasz pomocy nie jestes to nie zareaguje, przychodzi kras z twierdzy do del bije czlowieka ten wola straz i straz ubija krasia nie wazne kto jest dobry a kto zly placi i ochrona mu sie nalezy, a co jeszcze? nie jestes mieszkancem nie placisz podatkow ale straz bedzie Cie bic za kazdym razem gdy kogos zaatakujesz i to sama z siebie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:41, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Esper napisał: | System miast faktycznie byl ciekawy, a czeu potrzeba do niego wiekszego on-line? ot chocby by straz faktycznie byla oplacana przez mieszkancow, miasta ktore beda sie wyludniac beda sie stawac niebezpieczne, beda upadac inne rosnac w sile, system miast mozna zreszta nieco urozmaicic w koncu podatki powinni wszyscy placic a przynajmniej burmistrz powinien wiedziec kto ile placi... |
To co mowisz nie ma zwiazku z online. Na ZS byli gracze majacy po kilka milionow w banku. Wiec jaka roznica czy 1 gracz da milion na straz zeby chronila miasto czy 100 graczy na to samo da po 10000?
Kwota jaka zasili miasto bedzie ta sama. Poza tym rownie dobrze moze okazac sie, ze przy online 1000 nie znajda sie gracze ktorzy beda chcieli lozyc na straz w miescie bo stwierdza ze straz im nie jest potrzebna
Burmistrz faktycznie powinien wiedziec ile kto placi na miasto, ale to tez nie ma zwiazku z online.
Esper napisał: |
glupi pomysl? dwa rodzaje monet jedne uzyskiwane od powtorkow, drugie od npcow, jedne przed opodatkowaniem drugie po, burmistrz moglby ustawiac ze np jak idziemy do sklepu cos kupic za kase ze smoka npc od razu pobierze cala kase z plecaka pomniejszy ja o przykladowe 15% podatku reszte nam odda, ale nie bedzie tego robil drugi raz dzieki temu miasta beda sie dzielic na takie gdzie podatki sa wysoki i niskie, jaka zaleta?
jestes mieszkancem miasta straz reaguje jak wzywasz pomocy nie jestes to nie zareaguje, przychodzi kras z twierdzy do del bije czlowieka ten wola straz i straz ubija krasia nie wazne kto jest dobry a kto zly placi i ochrona mu sie nalezy, a co jeszcze? nie jestes mieszkancem nie placisz podatkow ale straz bedzie Cie bic za kazdym razem gdy kogos zaatakujesz i to sama z siebie... |
Dwa rodzaje monet nie maja nic wspolnego z tym co piszesz. To samo mozna zrobic jednym rodzajem monet Wystarczy dopisac do skryptu by sprzedawca pobieral ilestam % wiecej zlota przy zakupie i ilestam % mniej wydawal gdy cos sprzedaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AngelOfDeath
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:33, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A ja bym był za podziałem na miasta/państwa
Tzn. 4 miasta elfów krasnoludów redów i „wszystkich” i tak wszyscy będą siedzieli w jednym miejscu... ale te 3 inne miasta to jakby azyl dla poszczególnych odłamów społeczeństwa i powód do tworzenia społeczności rasowej (lub społeczności redów) w której może zamieszać zawsze jakiś gm...
W każdym mieście jacyś przedstawiciele (nie koniecznie burmistrzowie i radni) maja prawo wywalić na zbity pysk delikwenta i tak moim zdaniem by było najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Esper
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:55, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ger a wg mnie jednak online ma do tego znaczeni tzn do kasy w banku, ilu graczy jest w stanie wydac po milionie zlota gdy postawienie dobrego straznika to bylo cos ponad 70k po kazdej jego smiercia utrzymanie to powiedzmy 1/5tego ... online ma na to jednak w pewnym stopniu wplyw...
a czy miasta by upadaly? mozna zrobic tak by nie upadaly, mozna powiazac ludzi z miastami tak by nie mogli robic pewnych rzeczy bez mieszkania w nich...
moze moja wizja jest zbytnim przeniesieniem ze swiata realnego ale pisac sobie mozna,
moga byc jedne monety w sumie fakt ale mozna tez uzaleznic pobierany % od tego kim sie jest mieszkancem czy tez nie, jesli sie stricte podzieli pewnych vendorow tylko w danych miastach itp to tez bedzie weselej jestem mieszkancem i place tylko 10% ale chce kupic cos czego u mnie w miescie nie ma jade i place 20% lub szukam gracza...
prawde powiedziawszy vendorzy powinni byc wyraznie podzieleni pomiedzy rasy/miasta i tak np lucznik ma lepsze luki i kusze u elfow, krasie maja wyroby majstrow ktorych nawet ludzie nie maja itp...
bankierzy w nie naszych miastach moga np pobierac oplace za kazdorazowe skorzystanie ze skrzyni... mozna kombinowac
JA UWAZAM ZE MIASTA TO SWIETNY POMYSL KTORY UMARL PRZEZ ONLINE I GM'OW a TAKZE GRACZY-BURMISTRZOW
to sa zmiany wplywajacce tylko na urozmaicenie strony fabularnej,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Esper napisał: | Ger a wg mnie jednak online ma do tego znaczeni tzn do kasy w banku, ilu graczy jest w stanie wydac po milionie zlota gdy postawienie dobrego straznika to bylo cos ponad 70k po kazdej jego smiercia utrzymanie to powiedzmy 1/5tego ... online ma na to jednak w pewnym stopniu wplyw...
|
Wystarczy tylko zrobic wynajmowanie strazy na dany okres a nie na ilosc 'zyc' i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AngelOfDeath
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Esper napisał: |
JA UWAZAM ZE MIASTA TO SWIETNY POMYSL KTORY UMARL PRZEZ ONLINE I GM'OW a TAKZE GRACZY-BURMISTRZOW
to sa zmiany wplywajacce tylko na urozmaicenie strony fabularnej, |
Z tego powodu trzeba zrobić
1)żeby miastem nie dowodziła mała liczba osób
2)żeby gmi współpracowali przy opiece nad miastami (i żeby w ogóle współpracowali)
3)żeby ci gmi byli aktywni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:12, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
punkt 3 jest zbedny jako zawarty w punkcie 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aba
Gość
|
Wysłany: Czw 15:13, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Podzial red/blue.. Blue blue nie zabije a red reda tak wiec podzial jest bez sensu. Dodatkowo nie kazdy jest redem od poczatku. Powinno byc tak: zabijasz to masz kare na 4h online i dodaje ci sie +4 przy kazdym morderstwie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AngelOfDeath
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:24, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli gmi by ze sobą współpracowali raz na rok to była by to współpraca ale by nie byli aktywni...
Wiec zależy jak na to patrzeć
Hyh w sumie to ten post to spam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|