|
Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:04, 07 Lut 2007 Temat postu: Klasy |
|
|
Drugi temat o jakim mozna by sobie porozmawiac to podzial na klasy.
Co powinno sie w nim zmienic
Tu apel do pewnego lorda. Tym razem prosze bez takiego sciemniania jak na forum ZSa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sin
Gość
|
Wysłany: Śro 21:11, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Precz z klasami, tworza sztuczny podzial. UO oryginalne daje ogromna roznorodnosc, ograniczanie jej mija sie z celem.
Sin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Minyahil
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:08, 07 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W sumie to ja sie zgodze z sinem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Epinier
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:15, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tam mam małe doświadczenie, na ZS zacząłem grać jak już klasy były wprowadzone. Chętnie dowiem się jakie plusy i minusy widzicie w podziale na klasy? Nie wiem jak to wyglądało, ale dla mnie minusem byłby mag z 60 str i dexa, bo wyoxał na miningu i wyrabianiu łuków(jeżeli tak to funkcjonowało) plusem większa możliwość kształtowania postaci i dopasowywania jej do aktualnych potrzeb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:09, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Sin napisał: | Precz z klasami, tworza sztuczny podzial. UO oryginalne daje ogromna roznorodnosc, ograniczanie jej mija sie z celem.
|
I potem na serwie beda lazili magowi w plycie ktorzy walczac wrecz (GM bojowki i taktyki) podczas walki lecza sie czarami, rzucaja flamey, przywoluja summony itp
Innymi slowy kazdy bedzie dazyc do posiadania GMa w nastepujacych skilach
magery
eval
bojowka
antka
taktyka
innymi slowy zaniknie rozroznienie mag - wojownik gdyz wszyscy beda musieli byc magowojownikami zeby od takiego nie dostac w czape przy najblizszym spotkaniu
Epinier napisał: | Chętnie dowiem się jakie plusy i minusy widzicie w podziale na klasy? Nie wiem jak to wyglądało, ale dla mnie minusem byłby mag z 60 str i dexa, bo wyoxał na miningu i wyrabianiu łuków(jeżeli tak to funkcjonowało) plusem większa możliwość kształtowania postaci i dopasowywania jej do aktualnych potrzeb. |
Na ZS kwestia podzial na klasy powodowal to ze wojownik musial walczyc bronia, mag czarowac a rzemieslnik wykonywac prace rzemieslnicze zeby rosly staty.
Poza tym wojownik mogl robic praktycznie wszystko to co rzemieslnik. Rzemieslnik byl tu troszke poszkodowany bo nie mogl miec bojowek na 100%. Najbardziej jak to niektorzy mowia 'udupiony' byl mag poniewaz nie mogl praktycznie zajmowac sie rzemioslem poza skilami typu robienie zwojow czy zbieranie ziolek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiLeNkQ
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: unknown
|
Wysłany: Czw 11:48, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Gerhardt napisał: |
Na ZS kwestia podzial na klasy powodowal to ze wojownik musial walczyc bronia, mag czarowac a rzemieslnik wykonywac prace rzemieslnicze zeby rosly staty.
Poza tym wojownik mogl robic praktycznie wszystko to co rzemieslnik. Rzemieslnik byl tu troszke poszkodowany bo nie mogl miec bojowek na 100%. Najbardziej jak to niektorzy mowia 'udupiony' byl mag poniewaz nie mogl praktycznie zajmowac sie rzemioslem poza skilami typu robienie zwojow czy zbieranie ziolek |
i wg mnie tak powinno zostać ew. troche urozmaicić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Esper
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:01, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez uwazam ze powinny pozostac klasy moze nieco je urozmaicic ale mimo wszystko pozostawic,one na prawde robily swoje,bylo przyjemnie byc tepym miesniakiem lub bogatym kowalem, wg mnie to urozmaicenie wpywa na urelnienie wszystkiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iths
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:33, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Klasy same w sobie, jesli sa zrobione sensownie nie sa takie zle. Na shardach gdzie nie ma stworzonego podzialu na klasy, ludzie tworza postacie w wiekszosci takie jakie opisal Gerhardt. Klasy wprowadzaja duze urozmaicenie w grze. Jesli mialbym cos w dotychczasowym systemie zmienic, to umozliwic wziecie 45str na poczatek magowi, udostepnic wszystkim klasom mozliwosc nabicia wiekszosci skilla na 100% i wlaczyc gainy (mozna je oslabic, ale wlaczyc)
Ewentualnie robic klasy mieszane np. warlock (pomiedzy magiem a wojem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AngelOfDeath
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:39, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W klasach ruszał bym tylko rzemieślnika który tylko teoretycznie może walczyć
Dał bym mu możliwość dobicia do 100% wszystkich bojówek i wzrost dexa str na tych skilach ale dużo wolniejsze niż w przypadku wojownika
Tak samo dla wojownika dał bym możliwość dobicia do 100% umiejętności rzemieślniczych... ale co do tego sam mam zastrzeżenia wiec nie rozwijam tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Calliope
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:00, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Na Originie nie ma ograniczen klasowych a nie spotyka sie tam samych leczacych-sie-magow-w-plycie-otoczonych-summonami. Klasy na ZSiu sa strasznie stresujace, jestem za calkowitym zniesieniem a przynajmniej gruntowna modyfikacja! Poza tym przydaloby sie w koncu wprowadzic klasy, skille i itemy z AoSa, SE i ML...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aba
Gość
|
Wysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Posluchajcie moze historii z zs1-2 a nie przypuszczajcie jakie skille by wszyscy mieli. Nie byloby zadnych schematow jak to wymyslil Ger (bo taki char jest do niczego, zawsze najlepszy byl pure woj albo pure mag). Za to kazdy by mogl uzyc chwilowo jakiegos skilla i nie bylby ograniczony. Klasy to kolejny z powodow dla ktorych zs stracil online. Mlodzi gracze nie wiedza jak to bylo kiedys i ciezko im sobie to wyobrazic, ale bylo bardzo dobrze i grupka krzywych umyslow zmienila to. Poza tym byly pewne zasady mag nie mogl czarowac gdy mial inna zbroje niz skorki, inna bron w lapie niz kij oraz gdy mial skilla silowego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gerhardt
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:11, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Gdyby Twoje twierdzenie bylo prawdziwe to wszystkie shardy gdzie sa klasy musialyby pasc, a jakos tak sie nie dzieje.
Skoro tak sie nie dzieje to oznacza iz twierdzenie jest falszywe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiLeNkQ
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: unknown
|
Wysłany: Czw 15:25, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
jak to czytam to tylko mi się narzuca myśl, że zniesienie klas zwiększy tylko kox :/
Cytat: | każdy mógłby użyć chwilowo jakiegoś skilla |
- do koxu, bo do czego innego.
Jestem za przywróceniem gainów skilli, a na resztę nie mam pomysłu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aba
Gość
|
Wysłany: Czw 17:23, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No i? Przez ta niechec do koxu zs stal sie pustynia wsrod shardow. Zawsze musi byc rownowaga. Scene uo tworza ludzie ktorzy lubia tradycyjne rpg i ci ktorzy preferuja komputerowe luzne rpg. Moga duzo zrobic by poplynac z nuretem ale nie dadza sie zterroryzowac. Bez koxow klimaciarz nie ma po co grac. Fenomen zs1 polegal na tym ze zyli oni obok siebie dobrze sie bawiac. Nikt nie tworzyl sztucznego klimatu. A te shardy klasowe sa zrobione przez fanatykow i watpie by ekipa zs dorownala ekipie np kc pod wzgledem fabularnym. Wymagajac od graczy zapominacie o sobie. I taka porada: jezeli gracz nie skorzysta na kwescie a co wiecej na nim straci to juz wiecej na nastepny nie pojdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Esper
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:33, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a ja uwazam ze to co pisal Ger to nie jest postac mieszana jak to ktos powiedzial to po prostu mag walczacy wrecz a bijacy czarami... dlatego klasy sa potrzebne nie koniecznie takie jak sa ale sa potrzebne...
skille z ML SE itp nie powinne byc wprowadzane masowo moze niektore ale ja nie chce tu widziec samurajow itp...
roznica pomiedzy rzemem a wojem moze byc zmniejszona ale powinna pozostac i byc wyrazna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|