Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna -> ZŚ powstań
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerhardt



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:04, 07 Lut 2007    Temat postu: Klasy

Drugi temat o jakim mozna by sobie porozmawiac to podzial na klasy.
Co powinno sie w nim zmienic
Tu apel do pewnego lorda. Tym razem prosze bez takiego sciemniania jak na forum ZSa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sin
Gość





PostWysłany: Śro 21:11, 07 Lut 2007    Temat postu:

Precz z klasami, tworza sztuczny podzial. UO oryginalne daje ogromna roznorodnosc, ograniczanie jej mija sie z celem.

Sin.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Minyahil



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:08, 07 Lut 2007    Temat postu:

W sumie to ja sie zgodze z sinem ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Epinier



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:15, 08 Lut 2007    Temat postu:

Ja tam mam małe doświadczenie, na ZS zacząłem grać jak już klasy były wprowadzone. Chętnie dowiem się jakie plusy i minusy widzicie w podziale na klasy? Nie wiem jak to wyglądało, ale dla mnie minusem byłby mag z 60 str i dexa, bo wyoxał na miningu i wyrabianiu łuków(jeżeli tak to funkcjonowało) plusem większa możliwość kształtowania postaci i dopasowywania jej do aktualnych potrzeb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerhardt



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:09, 08 Lut 2007    Temat postu:

Sin napisał:
Precz z klasami, tworza sztuczny podzial. UO oryginalne daje ogromna roznorodnosc, ograniczanie jej mija sie z celem.


I potem na serwie beda lazili magowi w plycie ktorzy walczac wrecz (GM bojowki i taktyki) podczas walki lecza sie czarami, rzucaja flamey, przywoluja summony itp
Innymi slowy kazdy bedzie dazyc do posiadania GMa w nastepujacych skilach

magery
eval
bojowka
antka
taktyka

innymi slowy zaniknie rozroznienie mag - wojownik gdyz wszyscy beda musieli byc magowojownikami zeby od takiego nie dostac w czape przy najblizszym spotkaniu

Epinier napisał:
Chętnie dowiem się jakie plusy i minusy widzicie w podziale na klasy? Nie wiem jak to wyglądało, ale dla mnie minusem byłby mag z 60 str i dexa, bo wyoxał na miningu i wyrabianiu łuków(jeżeli tak to funkcjonowało) plusem większa możliwość kształtowania postaci i dopasowywania jej do aktualnych potrzeb.


Na ZS kwestia podzial na klasy powodowal to ze wojownik musial walczyc bronia, mag czarowac a rzemieslnik wykonywac prace rzemieslnicze zeby rosly staty.
Poza tym wojownik mogl robic praktycznie wszystko to co rzemieslnik. Rzemieslnik byl tu troszke poszkodowany bo nie mogl miec bojowek na 100%. Najbardziej jak to niektorzy mowia 'udupiony' byl mag poniewaz nie mogl praktycznie zajmowac sie rzemioslem poza skilami typu robienie zwojow czy zbieranie ziolek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiLeNkQ



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: unknown

PostWysłany: Czw 11:48, 08 Lut 2007    Temat postu:

Gerhardt napisał:

Na ZS kwestia podzial na klasy powodowal to ze wojownik musial walczyc bronia, mag czarowac a rzemieslnik wykonywac prace rzemieslnicze zeby rosly staty.
Poza tym wojownik mogl robic praktycznie wszystko to co rzemieslnik. Rzemieslnik byl tu troszke poszkodowany bo nie mogl miec bojowek na 100%. Najbardziej jak to niektorzy mowia 'udupiony' byl mag poniewaz nie mogl praktycznie zajmowac sie rzemioslem poza skilami typu robienie zwojow czy zbieranie ziolek


i wg mnie tak powinno zostać Wink ew. troche urozmaicić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Esper



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:01, 08 Lut 2007    Temat postu:

Ja tez uwazam ze powinny pozostac klasy moze nieco je urozmaicic ale mimo wszystko pozostawic,one na prawde robily swoje,bylo przyjemnie byc tepym miesniakiem lub bogatym kowalem, wg mnie to urozmaicenie wpywa na urelnienie wszystkiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iths



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:33, 08 Lut 2007    Temat postu:

Klasy same w sobie, jesli sa zrobione sensownie nie sa takie zle. Na shardach gdzie nie ma stworzonego podzialu na klasy, ludzie tworza postacie w wiekszosci takie jakie opisal Gerhardt. Klasy wprowadzaja duze urozmaicenie w grze. Jesli mialbym cos w dotychczasowym systemie zmienic, to umozliwic wziecie 45str na poczatek magowi, udostepnic wszystkim klasom mozliwosc nabicia wiekszosci skilla na 100% i wlaczyc gainy (mozna je oslabic, ale wlaczyc)

Ewentualnie robic klasy mieszane np. warlock (pomiedzy magiem a wojem )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AngelOfDeath



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:39, 08 Lut 2007    Temat postu:

W klasach ruszał bym tylko rzemieślnika który tylko teoretycznie może walczyć
Dał bym mu możliwość dobicia do 100% wszystkich bojówek i wzrost dexa str na tych skilach ale dużo wolniejsze niż w przypadku wojownika
Tak samo dla wojownika dał bym możliwość dobicia do 100% umiejętności rzemieślniczych... ale co do tego sam mam zastrzeżenia wiec nie rozwijam tematu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Calliope



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:00, 08 Lut 2007    Temat postu:

Na Originie nie ma ograniczen klasowych a nie spotyka sie tam samych leczacych-sie-magow-w-plycie-otoczonych-summonami. Klasy na ZSiu sa strasznie stresujace, jestem za calkowitym zniesieniem a przynajmniej gruntowna modyfikacja! Poza tym przydaloby sie w koncu wprowadzic klasy, skille i itemy z AoSa, SE i ML...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aba
Gość





PostWysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007    Temat postu:

Posluchajcie moze historii z zs1-2 a nie przypuszczajcie jakie skille by wszyscy mieli. Nie byloby zadnych schematow jak to wymyslil Ger (bo taki char jest do niczego, zawsze najlepszy byl pure woj albo pure mag). Za to kazdy by mogl uzyc chwilowo jakiegos skilla i nie bylby ograniczony. Klasy to kolejny z powodow dla ktorych zs stracil online. Mlodzi gracze nie wiedza jak to bylo kiedys i ciezko im sobie to wyobrazic, ale bylo bardzo dobrze i grupka krzywych umyslow zmienila to. Poza tym byly pewne zasady mag nie mogl czarowac gdy mial inna zbroje niz skorki, inna bron w lapie niz kij oraz gdy mial skilla silowego.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerhardt



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:11, 08 Lut 2007    Temat postu:

Gdyby Twoje twierdzenie bylo prawdziwe to wszystkie shardy gdzie sa klasy musialyby pasc, a jakos tak sie nie dzieje.
Skoro tak sie nie dzieje to oznacza iz twierdzenie jest falszywe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiLeNkQ



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: unknown

PostWysłany: Czw 15:25, 08 Lut 2007    Temat postu:

jak to czytam to tylko mi się narzuca myśl, że zniesienie klas zwiększy tylko kox :/

Cytat:
każdy mógłby użyć chwilowo jakiegoś skilla


- do koxu, bo do czego innego.

Jestem za przywróceniem gainów skilli, a na resztę nie mam pomysłu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aba
Gość





PostWysłany: Czw 17:23, 08 Lut 2007    Temat postu:

No i? Przez ta niechec do koxu zs stal sie pustynia wsrod shardow. Zawsze musi byc rownowaga. Scene uo tworza ludzie ktorzy lubia tradycyjne rpg i ci ktorzy preferuja komputerowe luzne rpg. Moga duzo zrobic by poplynac z nuretem ale nie dadza sie zterroryzowac. Bez koxow klimaciarz nie ma po co grac. Fenomen zs1 polegal na tym ze zyli oni obok siebie dobrze sie bawiac. Nikt nie tworzyl sztucznego klimatu. A te shardy klasowe sa zrobione przez fanatykow i watpie by ekipa zs dorownala ekipie np kc pod wzgledem fabularnym. Wymagajac od graczy zapominacie o sobie. I taka porada: jezeli gracz nie skorzysta na kwescie a co wiecej na nim straci to juz wiecej na nastepny nie pojdzie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Esper



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:33, 08 Lut 2007    Temat postu:

a ja uwazam ze to co pisal Ger to nie jest postac mieszana jak to ktos powiedzial to po prostu mag walczacy wrecz a bijacy czarami... dlatego klasy sa potrzebne nie koniecznie takie jak sa ale sa potrzebne...

skille z ML SE itp nie powinne byc wprowadzane masowo moze niektore ale ja nie chce tu widziec samurajow itp...

roznica pomiedzy rzemem a wojem moze byc zmniejszona ale powinna pozostac i byc wyrazna!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna -> ZŚ powstań Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin