Autor Wiadomość
chewbacca
PostWysłany: Sob 13:51, 10 Lut 2007    Temat postu:

Podział na stricte rzema, woja i maga mija się z celem i zmniejsza grywalność.

Całkowite zniesienie klas mija się z celem i zrobi syf.

Jedynym wyjściem jest opracować zróżnicowany i zbalansowany system klas / profesji.

Są to moje osobiste opinie.
Ther
PostWysłany: Pią 23:00, 09 Lut 2007    Temat postu:

Może ich i nie być mi obojętnie. Ewentualnie gdy ktoś będzie chciał być tym fencerem to dać mu bonusik i zablokować co nieco. I jak ktoś napisał wyżej. Bez systemu "Tu Ci dam tu zabiore".
Gość
PostWysłany: Pią 22:52, 09 Lut 2007    Temat postu:

1. Klasy - jak były były dobre.
2. Pomysl 45 sily dla maga na start - mag to mag.
3. Jak pisał AngeloOfDeath - rzem po 100% bojówek + mały(malutki) gain.
Ogólna pomoc dla rzema żeby jednak mógł coś bić (choć teoretyzując zawsze ma oręż pod ręką więc ma łatwiej...)
4. Specjalizacje klas (bez "tu Ci dam a tu zabiore"...)
Fencer - tylko szermierka brak macek. (analogicznie reszta).
Pure Mage - skille tylko dla maga czyli bez hidinga, sneaka i itp. (np. szybszy przyrost skilla czy gainy).
Gość
PostWysłany: Pią 20:32, 09 Lut 2007    Temat postu:

jedyny podział na klasy, jaki kiedykolwiek podobał mi się na ZS, był ten z podziałem na postacie czarujące i inne. tzn. postacie czarujące nie mogły nosić pewnych zbroi, mieć niektórych bojówek itp.

dla mnie klasy w stylu tych z kc, ograniczenia w statach w zależności od rasy to jakaś kompletna porażka.

Gerhardt ma rację, na serverach gdzie nie ma podziału na klasy zaraz tworzą się tanki magery+bojówka+taming. i gra na tym bardziej traci niż na ograniczeniach związanych z klasami.
kriss
PostWysłany: Pią 18:04, 09 Lut 2007    Temat postu:

Ja tylko powiem to co zawsze mowilem- Usunac podzial na klasy w diably
Gość
PostWysłany: Pią 12:34, 09 Lut 2007    Temat postu:

Esper napisał:
rybakowi silka nie jest potrzebna? chyba nowoczesnemu gdzie wedka jest przywierdozna do poklady a kolowrotek jest na silnik spalinowy, a takich rybakow w uo nie ma... sila to na prawde wazna cecha tego zawodu...


Po co rybakowi sila? Ryby przeciez ciezkie nie sa
Esper
PostWysłany: Pią 11:57, 09 Lut 2007    Temat postu:

rybakowi silka nie jest potrzebna? chyba nowoczesnemu gdzie wedka jest przywierdozna do poklady a kolowrotek jest na silnik spalinowy, a takich rybakow w uo nie ma... sila to na prawde wazna cecha tego zawodu...

podzial na klasy powinien zaistniej w jakiejs formie, sprawnej funkcjonalnej i uczciwej, a jak to rozwiazac to sie zobaczy poki co nie ma o czym gdybac bo nie widze by pozostale tematy sie rozwijaly nowych tez brak a wypowiedzi niby nowych adminow brak innymi slowy gadanie o niczym po nic...

odnosnie postu ponizej ryby nie musza byc ciezkie, ale raz niecch wazy 3kg a na takie wygaldaja te pierwsze, to taka ryba potrafi stawic opor, dwa rybak lowi ich dziesiatki! buty wysokie pelne wody waza lekko 10kg wyciagnij sobie takie! a do tego lowienie siecia to nie lekka profesja...
Gość
PostWysłany: Pią 11:46, 09 Lut 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z tym ze to ze po 3 dniach lowienia silka wzrasta z 20 na 21 to zart. Z 20 na 21 powinna wzrosnac najwczesniej po miesiacy lowienia. Bo po co rybakowi silka?

Co do tej nudy to jedna osoba powie ze gra rzemem jest nudna bo co mozna nim robic, a inna powie ze gra wojem jest nudna bo tylko lazisz po swiecie i zabijasz
Jeszcze ktos inny powie ze wogle ultima jest nudna.
Chce przez to powiedziec ze nie ma sensu wypowiadac sie za innych bo kazdy lubi co innego i kazdemu co innego sie podoba.
Aba
PostWysłany: Pią 11:22, 09 Lut 2007    Temat postu:

No i na ciekawszej. Nie musisz lowic 3 dni by str upnal z 20 na 21m bo to jakis zart Razz Rzema nie powinno byc. Jest malo graczy i nie wielu chce grac samymy rzemami. W pewnym momencie im sie zaczyna nudzic bo co wiecej mozna zrobic taka postacia?
Gość
PostWysłany: Pią 9:28, 09 Lut 2007    Temat postu:

kropka napisał:
wystarczy wprowadzic proste zaleznosci
wieksze magery zmniejsza wartosc wszelkich ciosow bojowych nawet przy 100 sworda itd
Wieksze bojowki zmniejszaja wartosci czarow nawet przy 100 magery
tak samo z evalem i taktyka
medytacja i anatomia Wink


To co tu opisujesz to wlasnie podzial na klasy. Tylko zrobiony na innej zasadzie niz byl na ZS
kropka
PostWysłany: Czw 20:18, 08 Lut 2007    Temat postu:

wystarczy wprowadzic proste zaleznosci
wieksze magery zmniejsza wartosc wszelkich ciosow bojowych nawet przy 100 sworda itd
Wieksze bojowki zmniejszaja wartosci czarow nawet przy 100 magery
tak samo z evalem i taktyka
medytacja i anatomia Wink
Esper
PostWysłany: Czw 17:33, 08 Lut 2007    Temat postu:

a ja uwazam ze to co pisal Ger to nie jest postac mieszana jak to ktos powiedzial to po prostu mag walczacy wrecz a bijacy czarami... dlatego klasy sa potrzebne nie koniecznie takie jak sa ale sa potrzebne...

skille z ML SE itp nie powinne byc wprowadzane masowo moze niektore ale ja nie chce tu widziec samurajow itp...

roznica pomiedzy rzemem a wojem moze byc zmniejszona ale powinna pozostac i byc wyrazna!
Aba
PostWysłany: Czw 17:23, 08 Lut 2007    Temat postu:

No i? Przez ta niechec do koxu zs stal sie pustynia wsrod shardow. Zawsze musi byc rownowaga. Scene uo tworza ludzie ktorzy lubia tradycyjne rpg i ci ktorzy preferuja komputerowe luzne rpg. Moga duzo zrobic by poplynac z nuretem ale nie dadza sie zterroryzowac. Bez koxow klimaciarz nie ma po co grac. Fenomen zs1 polegal na tym ze zyli oni obok siebie dobrze sie bawiac. Nikt nie tworzyl sztucznego klimatu. A te shardy klasowe sa zrobione przez fanatykow i watpie by ekipa zs dorownala ekipie np kc pod wzgledem fabularnym. Wymagajac od graczy zapominacie o sobie. I taka porada: jezeli gracz nie skorzysta na kwescie a co wiecej na nim straci to juz wiecej na nastepny nie pojdzie.
MiLeNkQ
PostWysłany: Czw 15:25, 08 Lut 2007    Temat postu:

jak to czytam to tylko mi się narzuca myśl, że zniesienie klas zwiększy tylko kox :/

Cytat:
każdy mógłby użyć chwilowo jakiegoś skilla


- do koxu, bo do czego innego.

Jestem za przywróceniem gainów skilli, a na resztę nie mam pomysłu Sad
Gerhardt
PostWysłany: Czw 15:11, 08 Lut 2007    Temat postu:

Gdyby Twoje twierdzenie bylo prawdziwe to wszystkie shardy gdzie sa klasy musialyby pasc, a jakos tak sie nie dzieje.
Skoro tak sie nie dzieje to oznacza iz twierdzenie jest falszywe

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group